torsdag, oktober 04, 2007

Fast!

Ajaj...
Kom på mig själv igår med att vara sådär helt inne i nån annan att jag glömmer bort mig själv nånstans...
Av nån anledning blir jag alltid så när jag träffar någon.

Men shit, jag vet fortfarande inte riktigt vad det här är!
Igår fick jag iaf se bakgrundsbilden på hans mobil, nån tjejkompis till honom. Och då säger han! "Men du behöver inte oroa dig..."
Det måste ju betyda nåt =)
Åh, jag borde ha sagt nåt imorse, men jag är ju alltför upptagen med att bara vara...

Men nu sitter jag iaf helt fast i det här...
Vet inte vart jag skulle ta vägen om jag inte fick ha det så här.
Så jag är visst inte singel längre...

Det är jättekonstigt! För jag kände ju verkligen att jag trivdes så bra med att vara själv. Och jag var rätt orolig för att hamna i nåt som skulle inkräkta för mycket på allt jag gör.
Men det blev inte så knepigt, det känns bara bra.
Förutom nu då, när han ska åka bort hela helgen...

Tillfällets låt: Damien Rice - Eskimo

Inga kommentarer: