måndag, februari 04, 2008

Jobb, jobb å jobb...

I helgen blev det fantastiska dagar på jobbet!
Fantastiskt jobbiga, men väldigt kul och många kramar..! =)
Och så hade jag äntligen tid att släppa in pojken.
När timmarna på jobbet bara går, så försvinner tankarna en efter en, och till slut är hjärnan helt tom. Och varje gång säger jag till mig själv att jag ska aldrig mer gå med på såna här arbetspass. Men har man tid att jobba så har man - så är det bara att bita ihop...
Det var hemskt mysigt med sällskap hemma igen också!

Idag var jag på min första och enda jobbintervju (sen examen) - sorgligt men sant. Jag var jättenervös innan, kutade runt och försökte hitta kläder att ha på mig och glömde vattenflaskan i hallen. Väl framme fick jag kasta mig in på en toalett, man kan ju inte hålla sig när man är nervös. Och mitt i allt det här insåg jag hur gärna jag faktiskt ville ha jobbet..! Men vi får se... Om dom gillade mig så måste jag först klara en andra intervju nästa vecka och sen måste vi enas om det praktiska. Om, om om...
Aja, dom va trevliga - jag med. Vad mer kan man göra..?

Tillfällets låt: Michael Bublé - Home

Inga kommentarer: