söndag, september 23, 2007

På två veckor kan det hända mycket...

... till exempel:

- Jag skrev ett jättelångt fint inlägg om mina senaste förehavanden, som försvann helt precis innan jag skulle lägga upp det. (därför skrivs det här i Word)

- Vi jobbar hypereffektivt i team c-uppsats. Nästan för effektivt och ofta åt olika håll – ska vi vidga eller avgränsa? Vad ska vi välja egentligen? Och måste vi älta kvinnofrågan?

- Två dejter med en tråkig och tafatt polis. Ok, jag vet att det lät lovande förut, men han var ändå rätt tråkig…

- En hemmafest med PU-folket – Mysigt! Och en inplanering av en danskväll ute med samma härliga gäng.

- En inflammerad visdomstand, som orsakade mig en dyr morgon på akuten och en antibiotikakur + läbbiga värktabletter (jag blev hög!). Samma tand har även opererats bort *wiiee*

- Namnfest för lilla Lotten, där jag lekte paparazzi och föråt mig på tårta... =P

- En fantastisk kväll på Cirkus med Jonas Gardell. Ja, det var ikväll och jag har en sån skön känsla i kroppen. (Tack för presenten lillebror!)

- Känslan kan iofs också bero på gårdagen, eller kanske imorse när jag blev helt överrumplad. Plötsligt klev det in någon i mitt liv, som liksom bara passade in, gled runt och lovade att komma tillbaka. Jag känner honom knappt, men ändå känns det som att vi alltid känt varann, som om vi alltid varit. Ok, nu kanske jag överdriver, men han är fin ändå. (Jaja, han kommer säkert att försvinna nånstans, som dom andra, men är mer än värd att notera.)

Tillfällets låt: Jonas Gardell – Aldrig ska jag skuta älska dig

Inga kommentarer: