söndag, september 02, 2007

Rock!

Igår fick jag äntligen lite tid med Essi!! *wiiee*
Men det blev inte så mycket ändå... Vi hamnade på Rocks med ett par till.
Vi fick sällskap av ett gäng kostymnissar, som mer än gärna ville köpa öl. =P Tyvärr var de rätt svåra att skaka av sig, eller iaf att skaka av sig dem man inte var intresserad av.
Till slut lyckades jag iaf hamna i ett hörn med Snyggingen - ojoj! (Som btw, precis skickade ett sms...) Men han gick tidigt och vi stannade kvar.
Tyvärr fanns det nåt äckel på dansgolvet, som bara "råkade" komma åt en hela tiden...
Men så dök kusinens sambo upp! Haha! Extra kul med mer kul folk! =)
Sen var det nån liten bitch som tyckte det var en bra idé att hälla öl på mig. Antagligen var det väl det också, eftersom jag inte slåss, för annars hade den lilla tjejen blivit mos ju! =P (Jag fick iaf en ursäkt från hennes kompis lite senare.)

Haha! Så kul!

Idag har det iofs känts att jag va ute igår, men inte så illa.
Skulle träffa M, men han hade rört till det och gick inte att få tag på, så det var bara att åka hem. Så han kom hit istället. Ibland blir jag bara tokig på honom! Hur kan någon vara så irriterande?! Och idag beskyllde han mig dessutom för att ha ett slit-och-släng-beteende i förhållande till mina vänner - så oförskämt! (Och det var efter att jag hade stekt pannkakor...)

Sen slocknade jag på sängen - skönt!

Nästa vecka blir en tajt en... =P

Tillfällets låt: Nirvana - Nevermind

Inga kommentarer: