lördag, februari 10, 2007

Var kommer attraktion ifrån?

*gäsp*
*mår illa*
Ja, jag får skylla mig själv..! Särskilt som jag inte sovit nånting. Men jag har iaf försökt, så att jag inte lyckats skyller jag på nån annan -> Tobbe!

Var ute och firade lillbrorsans 20-årsdag igår kväll/natt/morgon.
Åh, jag mår så illa att jag inte orkar skriva... *suck*

I vilket fall var jag ett hett byte. Och hittills har jag aldrig varit på Bacchi utan att ha fått ragg. Trenden höll i sig igår. Snodde med mig en söting ner till dansgolvet. Han var helkul att prata med och dansade ok... Vi fick syn på varann vid toalettkön, så till slut gick jag fram efter att ha mött ett antal blickar...
Och nu håller jag på att somna också.

För en gångs skull fick jag för mig att det inte vore helt fel att ta med någon hem. Fan, det händer ju ändå aldrig nånting på killfronten. Dessutom såg det här exemplaret tillräckligt mesigt ut...
Tyvärr gick han på uppåttjack. Så sömn kunde jag ju bara drömma om... Och bra sällskap också för den delen... Han fick för sig att han skulle frälsa mig med electro, som jag ogillar. Så han drog på det på medelvolym, vilket fick min alkisgranne att fara ut i trapphuset och skrika! *hjälp*
På morgonen orkade jag inte med hans små finter längre utan körde nästan handgripligen ut honom. Då tycke han att jag va taskig och började morgonen på ett dåligt sätt. Ja, vissa är mer desperata än andra... Nedköpet gick iaf hem full av självömkan. Och i dörren frågade han faktiskt om vi skulle ses igen. Jag sa att det va ok, på villkor att han va ren, annars fick han inte höra av sig. *aja*

Nej, nu måste jag sova... Kan knappt hålla ögonen öppna... *blink blink*

Tillfällets låt: Håkan Hellström - Ramlar

Inga kommentarer: