måndag, februari 26, 2007

Ont, jag går sönder...

Ja, var kommer alla dessa känslor ifrån..?

Jag var hos Inger idag. Och vi brukar alltid börja med att känna efter lite. Men allt är ju så rörigt just nu, så jag vet verkligen ingenting...
Har haft alltför mycket skola hängandes över mig.

Men ändå kunde jag känna efter en hel del. För vi hittade ett par ämnen att tala om, innan vi kom in på det allra jobbigaste.
Vi blev tysta en liten stund när vi kommit ganska långt med förklaringar och jag kom att tänka på något ännu svårare, som gjort allt så mycket jobbigare.
Och då blev det bara för mycket. Jag blev tvungen att blunda och det pirrade och spände i hela kroppen. Jag trodde att jag skulle gå sönder.

Sen orkade jag inte mer, så jag sa till henne att nu vill jag inte längre. Men hur ska man kunna lämna och glömma en sån känsla?

Idag insåg jag hur ont det egentligen gör...
Och då är det ju inte så konstigt att jag är både överkänslig och hård allt som oftast. För hur ska jag kunna känna nånting på riktigt när allt det där finns..?

Tillfällets låt: Coldplay - Trouble

Inga kommentarer: