torsdag, maj 10, 2007

Hopplös fixare

I måndags dog mitt Internet, till följd av att jag bytte telefonoperatör *suck*
Jag misstänkte att det skulle bli krångel, så jag hade beställt en CD innan för att installera Internet på en gång. Men den funkade inte.

Efter ca 1 h sammanlagt i samtal med supporten fungerar det inte heller. Och den sista överlägsna tanten låter meddela att inte heller hon förstår sånt som bara händer i datorer ibland... *pucko*

Som tur var kunde jag komma in på nätet i skolan och där registrera mig för Internet och få ett nytt nummer att koppla upp mig mot. Och då kunde datorn plötsligt ladda upp sidor...

Så då var det fixat! Men ett tag där var jag verkligen väldigt ledsen... Jag hade ju förberett för att jag skulle överleva tiden innan jag får bredbandet inkopplat, och så får jag bara en spydig support mitt i allt det hopplösa.
Men nu har jag ordnat det iaf! =)
Så det så!

Tillfällets låt: Coldplay - Fix you

Inga kommentarer: