torsdag, maj 10, 2007

Naturligt fantastisk

Det blir allt mer tydligt för mig att det är väldigt viktigt att få vara naturligt fantastisk i livet. Och det kan man ju bara vara om man får vara sig själv.

Så mina nya regler är:
- Kärlek: inte nöja mig med nån som inte tycker att just bara jag är fantastisk som jag är.
- Vänner: välja mina egna fantastiska människor som även kan förstärka det bra jag har.
- Jobb: bara accetera jobb där jag uppskattas för just den jag är och mina personliga resurser
- Generellt: våga stå på mig, främst inför mig själv, om att jag duger som jag är, och tro på att det blir bäst resultat när jag får vara natutligt fantastisk.

Hm, nu låter det som om jag är hemskt självgod. Men det är ju så tvärtom det bara kan bli. Fattar inte riktigt vad jag har hållit på med hittills...
Borde nog åka på kryssning lite oftare, iaf om det ger samma utfall som sist =P

Jag önskar er alla en fantastisk natt! =)

Tillfällets låt: The Ark - It takes a fool to remain sane
- Jag vill nog ha en Ola också! =P

Inga kommentarer: