torsdag, maj 03, 2007

Dejt?

Jag vet inte riktigt vad det var... Och jag är inte så säker på att jag får en chans till...
Inte heller så säker på om jag vill det...

Igår mötte jag den snygge av de srenaste dejting-prospekten. Vi promenerade en liten bit, åt en glass och pratade massor. Otroligt kyskt ;-P
Han är lång, rätt smal, sådär pojkaktigt snygg, mörkt hår, blå ögon.
Men det är nånting som stör mig. Nånting med sättet han rör sig på och så nånting med humorn - den är lite omogen, jag tänder inte till riktigt. Ge mig lite motstånd, inte bara det där inte-verka-intresserad-spelet.

Usch! Jag är trött på att låltsas. Men den här gången vet jag verkligen inte vad jag vill. Fast testa kan man ju alltid göra =)
Men de kommer nog inte att hända. För vad är det för människa som ger en ett "får jag återkomma senare?" på ett konkret förslag om middag. Dessutom är jag ju grym på mat!

Ingen större skada skedd isf. Mina starkaste minnen av honom från förut var som en rätt spydig och ganska töntig kille.

Nej, nu räcker det!
God natt!

Tillfällets låt: Pink - Just like a pill

Inga kommentarer: