torsdag, mars 15, 2007

Glädje!

Kanske är det våren...
Kanske är det hormonerna...
Kanske är det det otroliga bemötandet jag fått idag...

Vem vet. Men jag har iaf studsat runt i flera timmar! =)

Idag var vi på besök för att redovisa för företaget. Så fort vi kom dit flög de på oss med sina stora leenden och smittande entusiasm. Vi fick sitta i mitten och föra ett resonemang. Efteråt hade vi reflektioner i mindre grupper. Och alla va så positiva. Dessutom älskade de kärleksrundan!
Så härligt positiva var de, och de spred det! Dessutom uppmanades jag att söka mig dit =)
Ok, det här är lite av en upprepning. Men det är ändå så det är, känslan sitter kvar än...
Och jag tänker att det vore såå häftigt att jobba för det företaget, där de kan bibehålla det positiva och dessutom utstråla det så tydligt att det smittar.

Tillfällets låt: Håkan Hellström - Ramlar

Inga kommentarer: