lördag, augusti 18, 2007

Fortfarande sjuk...

Det här är skit!
Varför måste jag vakna varje morgon och känna att jag kanske inte kommer orka hela dagen?!
Låt mig vara!

Men det finns mer som borde låta mig vara - t.ex. såna som inte kan låte bli att pusha och provocera mig. Shit, jag klarar mig själv, så ge fan i å gräva! Sätter jag punkt så e det punkt, låt bli att sudda ut den, för då måste jag ju sluta med mina meningar och inte säga nånting istället, för ett ingenting kan man inte punktera och undersöka - det är inte kul!

Igår fick jag med mig H till Grönan. Vi såg Ark och det va toppen! Helt klart värt lite extra ont i halsen idag.
Men det känns lite jobbigt inför dagens dejt... Men man kan inte säga varken ja eller nej, om man inte vet vad det gäller. Go get them!

Tillfällets låt: The Ark - It takes a fool to remain sane

Inga kommentarer: