tisdag, augusti 07, 2007

Sjuk dag

Vaknade imorse och höll på att fastna i sängen...
Men jag kom iväg till jobbet med en snörvlande näsa och ett tungt huvud.

Väl där var allt som det skulle. Aktivitet, pepp, leenden och sällskap! =)

På vägen hem ordnade jag en present till min faster. Och nånstans runt där försvann mitt SL-kort. Illa, illa - nu tjänar jag ju inget alls på att ha ett studentkort, eftersom det för det första är borttappat och för det andra måste köpas nytt... *suck*
Så det blev nån timmes letande, som jag verkligen hade behövt för att sova...

När jag äntligen kommit hem blev det till att sortera tvätt, micra en pirog, power-napa och sen ner i tvättstugan. Väl där insåg jag att jag visst inte alls hade fått med mig all tvätt, trots att jag hade samlat ihop grejor redan kvällen innan... *suck igen*

Men mest av allt vill jag bara krypa ner under täcket och avlida en liten stund... Men jag ahr inte tid, för snart är torktumlaren klar och sen stänga strömmen av i källaren, så då får jag torka alla mina underkläder på elementen här uppe.

Nej, det mesta idag blev skit!
- fast jag gjorde ett toppen-jobb!
- och jag hittade fina grejor till min faster!

Tillfällets låt: kent - Duett

Inga kommentarer: