torsdag, augusti 02, 2007

Trött!

Om man inte sover så kan man ju inte vara pigg... =P
Fick mig ett par pikar på jobbet idag, eftersom jag gäspade flera gånger. Som tur var hade jag en burk energidryck i väskan. Sen blev det mer fart på mig, mycket snack, mycket koll och en storförlust i minigolf. Men det är bra med koll =)

Fast man får skylla sig själv om man är trött när man låter bli att sova med flit.
Hade parkteater-dejt igår. Vi skulle vara många, men det blev bara vi två till slut...
Vet inte riktigt vad jag ska tro, vet egentligen ingenting alls, inte ens vad jag själv vill. Det är konstigt det här. Det är så mycket som jag vanligtvis skulle säga nej till, men det kan ju vara precis det jag söker...
Söker... Trivs ju så bra själv, men vill ändå. Det kanske räcker så här då. För det är ju så lätt att hålla distans och inte ta en enda risk...

Tillfällets låt: By Heart - A Poem

Inga kommentarer: