söndag, augusti 12, 2007

Nu var det ett tag sen jag skrev här. Tiden går mest åt till andra saker. Och eftersom jag känner mig lite lat idag blir det därför en lista på saker jag gjort sen sist:

- gått med i Facebook
- haft en massa trevliga sena samtal med M
- varit hemma och snörvlat, men nu äntligen börjat hosta
- sjungit på 50-årskalas och imponerat!
- stökat ner lägenheten och vägrat städa
- sovit dåligt
- shoppat nya skor, med fjärilar på, så man bara Måste bli glad när man ser dom
- undvikit att laga mat och kompenserat med att äta extra mycket choklad
- känt mig riktigt snygg
- mekat med toaletten och känt mig teknisk
- tyckt synd om mig själv
- varit väldigt glad
- dansat järnet i hettan

Ja, det var nog det...
Kram!

Tillfällets låt: Cornelis Wreeswijk - Trasiga skor (med Aretha-rösten)

Inga kommentarer: