fredag, mars 23, 2012

La la la!

Ljusare, varmare, lättare!
Det känns som att allt vänder nu. Oavsett vad som händer, så är det nu det vänder.

Tempot är högt, precis som jag vill ha det! Och just nu har jag kontroll över det.

Mycket blir lättare av att vända och brida på det. Hitta en annan vinkel, kanske hitta en lösning.

Hoppa, studsa! Dansa, skaka! Vad annat kan man göra?

Just nu så känns det som om jag är alldeles uppfylld av värme, energi och kärlek. Men vart ska jag ta vägen med allt?

Vet redan att det kommer gå åt helvet med att dejta nu, för det går inte att lita på honom. Så lika bra att fokusera på allt annat som är bra istället.

Jag vet att nästan allt är möjligt.
Jag trivs i mitt boende.
Jag ska börja nytt jobb.
Jag får ägna mig åt saker jag älskar utanför mitt jobb.
Jag får engagera mig och vara kreativ.
Jag är omgiven av människor jag älskar.

Nu kan det inte gå fel! Härifrån blir det bara rätt :)

Tillfällets låt: Axel Algmark - Kyss mig

Inga kommentarer: