fredag, juli 07, 2006

- Hit the brake, hit the brake!

Jocke har idag lyckats överträffa sig själv med svengelska uttryck:
- You are fjälling on the rygg
- Who is brownest on the mage
- It was an under water wasp
- Jag flyter upp to the yta

Dagen inleddes med ett tillfredsställande besök hos Matias...
Fick en lunch oxå =)

Sen åkte jag hem, satte mig på samma buss som Jocke.

Och så drog vi till Norrby för att bada med resten av familjen.

Kvällens klimax var en familjemiddag. Och såklart var alla helt slut efter en dag i solen. Så det blev massor av flams och skratt...
Ja, det e min familj det...
Men nu va det sista gången på länge som vi ses allihopa - lillbrorsan ska in i lumpen...

Och nu ska jag göra mig iordning lite - ska åka och dricka lite hos Essi, sen ska vi uuuut!! =)

Tillfällets låt: Bon Jovi - It´s my life

Inga kommentarer: