lördag, juli 22, 2006

Äntligen!

Kom precis hem...
Vad fanns det egentligen att bekymra sig för..?
Ok: Han kunde ha varit typ psykopat och jag kunde ha varit detsamma...
Men vad kan vara fel när jag redan vet allt och vad jag tycker om det?

Ok, jag visste inte allt. Nu vet jag mer; jag vet att han är precis lika bra irl som annars... ;-P

Så vart tar vi vägen nu?
Jag vet inte, men det kan inte bli annat än bra =)
Så säg bara vart du vill, så tar jag dig dit =P
Nej, det kanske inte är riktigt så enkelt. Men jag ska försöka.

Det här vill jag iaf göra om! Och kom inte och säg att du gjorde det dåligt. Du var klart över förväntan och dessutom av hög standard... ;-P


Och nej, jag tänker inte säga allt jag tänker, för det skulle nog förstöra det roliga.
Men jag kan lova att det inte är nåt dåligt ;-)

Sov gott nu! *puss*

Tillfällets låt: Five for fighting - Superman

Inga kommentarer: