torsdag, juli 27, 2006

Inte...

Jaså, inte så heller..?
Nej, det blev inte så. Men vad hade jag egentligen väntat mig..?

Det är ju svårare att förvänta sig nåt, eller tolka nåt från nån som inte följer "reglerna"...

Jag kan känna mig så sur på mig själv för att jag sa det...
Det är väl egentligen bra - totalt öppen och ärlig liksom. Men jag hade ju fortfarande kunnat komma undan - inte vara så här ensamt utlämnad...
Fan, det är ju svårt nog att bara känna saker... Och hur skulle jag kunna låta bli..?

Men det känns mera dumt än så... För det va ju jag som fick det att gå för långt. Egentligen gick det nog inte för långt, men det blev mycket... Och jag visste ju vad han hade sagt, ett bara liksom. Men jag tig det inte riktigt för det. Jag tog det för en rädsla för nåntiong som han inte visste nåt om, så det va bäst att hålla nere.
Men så va det inte...
Så förlåt... Jag borde ju ha tänkt. Fast det va iofs det jag gjorde, fast fel liksom.
Känns lite som att jag har dragit nytta av situationen... *dumt* För jag borde ju veta hur det ska vara. Och det vet jag. Jag ville bara få det till nåt annat - och det fick jag...
- Fan, förlåt!
Det spelar ingen roll vad du säger, jag var i överläge...

*suck* Det hade ju bara varit så lätt annars... Att jag för en gångs skull råkar tycka om nån som inte är så totalt fel, inte som dom jag brukar hitta. Det skulle va så skönt att va med nån som brydde sig, försökte och dessutom inte ville göra mig illa...

Att det ska vara så jävla svårt!
- Ja, du måste sluta leta...
Men hur ska det gå till? Jag är obotlig. Och dessutom har jag ju den inställningen att alla är potentiella tills motsatsen har bevisats - och det händer ju förr eller senare... Så nu har jag en till att avföra från listan. Väldigt många överkryssade vid det här laget...

Äsch, det är väl bara att ge upp... Men det är inte så bara. Jag är ju så envis! *suck* Önskar att jag kunde ge upp, för då löser det sig ju alltid...
Och så har jag sån ångest över att vännerna inte kommer att vara lika tillgängliga nu när de är upptagna. Vart ska jag ta vägen då..?

Aja, nu är det dags att börja dagen på riktigt...

Tillfällets låt: Mary J. Blige ft. U2 - One

1 kommentar:

Anonym sa...

Förstår om du känner lite blandade känslor men du har inte förstört något mellan oss ska du veta.
FYI: Still like you, alot!
Kram sötast!