fredag, juli 28, 2006

Trött

Vaknar upp alldeles för tidigt.
Inte konstigt att jag är trött.
Men det är idag som båten till Gotland går. Nattbussen dit går om en timme...

Och jag har bara sovit 4 timmar hittills *suck*
Jag borde bli bättre på att sova när jag ska.

Vaknade upp med en så ledsen känsla. (Den kan ju ha berott på valet av radiokanal och lite hormonöverskott.) Men tanken som snurrade i huvudet var en annan.
Så det är nog bra med några dagars distans...
Ledsamheten var liksom ödslig/ensam. Så det är inte konstigt att jag drar de slutsatser jag gör.

Skulle kännas så bra om någon höll om/i mig när jag är så här. Men sånt händer inte.
Och jag har verkligen inte utrymme i livet för att hispa loss nu.

Kan du inte bara va lite elak mot mig?
Kan jag inte få slippa bli så överkänslig? (det blir ju inte lättare när man är trött...)

Det här blev lite luddigt, men jag vet att du är så bra på att se igenom mig...

Tillfällets låt: Simple Plan - Welcome to my life

Inga kommentarer: