lördag, juli 08, 2006

Nej, inte så...

Va ute igår. Det blev sent. Eller egentligen kändes det mest försenat...
Kände såå för att dansa. Men när jag väl var ute så kände jag att jag faktiskt inte måste... Det räckte med att dricka och le lite =)

Men ibland blir jag så trött...
Trött på att vara snäll.
Nån gång skulle jag vilja vara riktigt elak, och bitas riktigt hårt... Men jag vet att det inte skulle bli bättre av det. Aggressiv sublimering fungerar inte för mig, för jag blir bara ännu mer arg...
- Jag tror jag behöver sova. Länge...
Vakna en annan dag - vakna som någon annan..
jag tror att livet vore mycket lättare som någon annan. - Men så är det ju såklart inte. Alla har sina problem. Och det enda jag ens är i närheten av att behärska är det här...

En annan gång... Ett annat liv...
Jag saknar utrymme i tiden - för allt jag vill och måste göra...
Men jag vill bara ha det lite enklare... Vara lite gladare. Vill inte att livet ska göra ont...
Och nån gång måste jag lära mig... - När?

Tillfällets låt: Linkin Park - Faint

Inga kommentarer: