onsdag, juni 06, 2007

Första doppet!

- Ja, nu har badkrukan fått sjövatten på hårrötterna!

Jag saknar verkligen att inte ha en sjö i närheten. Men så kom ju H och hämtade mig ändå. Vi tog med oss vatten, en massa gott och en alldeles för varm filt =)

Efter mindre än en timme stod jag inte ut längre. Och samma känsla fick jag så fort tårna kommit i vattnet. Men nu j-vlar skulle jag i!
Efter ytterligare en timme gjorde jag om samma dumhet - bada...

Jag är rätt stolt över mig själv nu...
Men mest nöjd är jag med att jag smorde in mig ordentligt och även efteråt. Så jag är bara ytterst lite bränd.

Sen har jag vågat mig på ytterligare en ytterlighet. Har bjudit med en person till lördagens skrattstock. Det här kan ju bli katastrof... Iaf så blev det det förra lördagen. Men jag har lite bättre känsla inför det här, det kommer bli roligt! Om inte annat så har jag ju ett gäng komiker att skratta åt...

Och imorn ska det fantstiska vädret fortsätta.
På kvällen ska jag äta grekiskt med mamma och lillebror. Sen ska jag och den fantastiska A gå på spelning! *wiiee*

Tillfällets låt: Pocket raindrops - We are closing in

Inga kommentarer: