onsdag, juni 13, 2007

Stood up än en gång

Så kan det gå!
Jag kanske har alldeles för bråttom. Men jag känner mest att jag vill hinna prova allt, Allt, ALLT!

Igår skulle jag ha fått besök. Liksom idag. Men båda dagarna har det förhalats och till slutbortrationaliserats av den besökande parten. Så jag är verkligen stood up. Och nu misstänker jag att jag är blockad på hans MSN också.
Men så kan det gå...
Jag har ändå inte riktigt nån lust att träffa nån som bara är fokuserad på sex. - Jag är en person!

Synd... Han som var så rolig...
Aja, iväg och testa nästa..! Nu har jag ju dessutom gått med i sajt # 2, där det är ett helt gytter med folk - det nästan omöjliggör att hitta någon, eller så finns det oändliga möjligheter... ;-P

Tillfällets låt: Yellowcard - Empty apartment

Inga kommentarer: