lördag, juni 16, 2007

Wow!!

Haha!
Igår fick jag ett väldigt trevligt telefonsamtal. Det varade väldigt länge också... Kommer ihåg första intrycken, trevlig, men tveksamt hur seriöst. Sen fick jag en stund på MSN med en webcam och den bilden hängde med länge. Så igår passade jag på att säga hej när jag ändå var i närheten.
Måste ju var typ världens charmigaste!
Men så var det det där med ex *suck* Det är lika bra att skita i det egentligen, för det kommer bli alldeles för komplicerat och jag kommer bara bli ledsen.
Men efter inatt bryr jag mig inte så mycket om ifall det går åt h-vete, jag måste prova! Fick ju en del smakprov imorse - shit!
Och imorn kväll får jag träffa honom igen...

Aja, det är ju tur att jag ska åka bort och jobba, så jag får annat att tänka på. Dessutom är ju kollo halvt känt för att sabotera och skapa relationer. Så vi får väl se...

Tillfällets låt: Shanks & Bigfoot - Sweet like chocolate

Inga kommentarer: