lördag, juni 09, 2007

I´ve been stood up!

Idag har varit en helt fantastisk dag!

Har suttit på Långholmen hela dagen och blivit underthållen. Tidvis har jag även haft mysigt sällskap. *wiiee*
Skulle dock ha fått mer sällskap. Hade bokat in en dejt med en rätt kul kille. 5-6 timmar efter tiden då han sa att han borde dyka upp får jag ett sms där han skriver att han blev tvungen att jobba. - Så j-vla respektlöst! Han kan ju glömma att få en ny chans...
En mycket lyckad träff var däremot den med Niclas-Christoffer *haha* Helmysig kille som är enormt charmig och trevlig. Någon jag gärna håller fast vid som vän.

Jag lämnade platsen helt uppfylld av glädje och lätthet. Det här har varit en toppendag! Och, guess what, jag har Inte bränt mig idag! *wiiee*

Tillfällets låt: Skrattstock-jingeln

2 kommentarer:

Anonym sa...

5-6 timmar efter.Att du inte gav han samma medicin tillbaka. :)

SideShow Surfer

Angie sa...

Jag har faktiskt fortfarande inte svarat på det sms:et. Och han kan inte förvänta sig nåt heller =P