fredag, juni 08, 2007

Haha! (Eller hjälp..!)

Imorn gäller det. Måste preparera ordentligt med solskydd, mössor, mat och vatten.

Sen kommer det sällskap:
- kollegan T har lovat att dyka upp och ta med sig en tetra vin. (Det värsta är att han påminner massor om kollegan K, som jag hade en grej med förut.) Men sjukt kul!
- söta Sara kanske kommer förbi. Jätteroligt!
- jag har bestämt träff med J, som verkar hemskt rolig. Vi får se hur det går...
- vännen M är sjuk, men kanske tittar in ändå.
- kollo-kursaren S tar med sig en vän när de supportat klart på marathon.
Värsta gänget ju! =)

Jag har ordnat jordgubbar, chips och kyckling till en smaskig wrap. Så nu gäller det bara att välja lagom svala kläder och sen skynda sig iväg, för att få bästa platserna! =P

Får se hur det går imorn, han kanske är värsta puckot..!
Och dessutom har jag hittat ännu en jättespännande. Ojoj! Så jag hoppas nästan att det ska vara jobbigt imorn, så jag kan testa nästa. Haha! Jag ska nog inte fastna hos nån nu, jag verkar ha alldeles för roligt med att söka. =)

God natt! (Jag ska fortsätta min rätt intressanta konversation på MSN...)

Tillfällets låt: Yellowcard - Way away

Inga kommentarer: