tisdag, juni 19, 2007

Sommarkänslor

Usch då, nu försvann hela inläggen som jag hade skrivit... Orka skriva nytt!

Vi tar det kort... Kort, kort precis som min nya frisyr =P
MSN:arna tyckte det va fint iaf, men dom smörar kanske bara... ;-)

Igår fick jag träffa T. Inte så smart när man bara har n i huvudet...
Det blev lite stelt, jag fick inte riktigt den där pushen som jag ibland behöver för att kunna närma mig nån.
- Ja, jag kan vara rätt mesig också...
T lämnade mig iaf på t-banan med inte så mycket mer än ett "hejdå, vi hörs", så det där är bara att glömma. Synd på nån som va så snygg och min typ, fast inte riktigt =P

Till skillnad från nåt annat jag inte kan glömma. N var här i förrgår - vi tittade på en b-film, åt mat och inte så mycket mer. Alldeles lagom och mysigt...
Det var ju aldrig meningen att han skulle fastna, särskilt som han inte är min typ... Och särskilt som han inte verkar ha kommit ifrån sitt ex! Skit!

Aja, nu ska jag iaf iväg och jobba. Om en vecka är jag på kollo och alla barnen är överallt =P
Sist jag jobbade på kollo så var jag ju nästan på väg att dumpa min dåvarande kille, som var hemma och väntade... Så om det är något som kan få mig att omfokusera så är det väl kollo ;-P

Tillfällets låt: GooGooDolls - Iris

Inga kommentarer: