måndag, oktober 16, 2006

FYI

Jag vill inte prata om följande ämnen, om det inte är på eget initiativ:
- Praktiken. Behöver isf prata med nån som fattar vad jag håller på emd och såna är sällsynta. Ingen verkar förstå vad jag går igenom...
- Flytten. Ge mig inte mer ångest än vad jag redan har.
- Träning. Jag orkar inte just nu bara. Behöver min "lediga" tid till pluggångest och sömn.
- Smärta. Jag behöver inte bli påmind, jag har ont nog ändå...

Dessutom:
* Ge mig inga förslag eller rekommendationer på hur nånting ska göras - jag behlver gå igenom det här på egen hand. Ett förslag mottas bara som kritik.
* Låt mig vara!!

Ja, man får gärna höra av sig lite sådär kravlöst. Bara ingen förväntar sig att jag orkar vara hypertrevlig, genomtänkt och utsövd...
Kom igen, går det inte att ha en seriös diskussion att beröra ovanstående ämnen?

God natt!!

Tillfällets låt: Greenday - Wake me up when September ends

Inga kommentarer: