onsdag, september 27, 2006

Fulltankad

Idag blev det nog verkligen fullt i huvudet... Blev så trött. Och när jag kom hem så sov jag nästan två timmar... Helt sjukt! Och jag som egentligen borde träna... Aja, det finns nog tid till det imorgon också. Har märkt att det är så mycket svårare att komma igång när jag gör allting själv hemma - inga tider att passa liksom.
- Skärpning! Fixa självdisciplinen!

Gjorde iaf en massa spännande saker idag. Så hemskt bara att jag var ganska borta sista stunden. Hur svårt kan det egentligen vara att hålla sig vaken en halvtimme? Det var ju knappast brist på intresse... Hoppas bara att ingen såg det *suck*
Kände mig hemskt respektlös. Försökte nypa mig själv i armen, mosa en nagel och bita mig själv i läppen. Allt för att det skulle göra för ont för att somna. Men jag är nästan hopplös...
Hm...

Nu vet jag iaf mycket mer än när jag vaknade imorse - är det inte fantastiskt?! =)
God natt! Och imorgon kväll när jag ska sova kommer jag att veta ännu massa mera...

Tillfällets låt: Lars Winnerbäck - Kom

Inga kommentarer: