söndag, september 24, 2006

Mera blogg!

Ja, nu har jag gjort det...
Satt ihop en ny blogg, precis som jag sa att jag skulle.
Men det känns inte riktigt rätt...
För det är ju en ganska strikt form, så jag får inte skriva som jag vill. Detg får jag ju bara här. Så jag måste behålla det här, för att få ha kvar allt det som jag annars vill säga. Allt om hur svårt det kan vara att skriva i den andra bloggen...

Har jobbat i helgen. Det va såå svårt! Men det gick ganska smärtfritt. Bortsett från att rutiner inte fungerar riktigt som de ska... Så då åker jag på de negativa konsekvenserna av det. Men sånt händer. Och det dröjer nog ett tag tills jag jobbar nästa gång...
Men jag känner att jag inte riktigt når fram, det klaffar inte riktigt. Han sluter sig bara... Men vid ett par tillfällen nådde jag fram och allting flöt. Ja, det kändes bra.

Hm, måste nog avsluta kvällen med att läsa igenom den andra bloggen, så att det är det som stannar kvar...

Imorgon blir det sjukgymnast, praktikplanering och kanske något mer spännande.
Hm, kommer nog att bli ganska torftigt i den här bloggen framöver, eftersom jag blir så uttömd av att skriva i den andra. Men egentligen nästan tvärt om. Jag måste skriva lite här också, för att förklara mig...

Tillfällets låt: Five for fighting - 100 years

Inga kommentarer: