torsdag, november 23, 2006

Den anti-stressade arbetsplatsen

Ja, för så är det väl?
Jag har aldrig sett människor som är så harmoniska när de arbetar under stress och press, förutom på Apoteket?

Idag fick jag vänta en halvtimme... Och det är ändå kort tid i snitt.

Vilken annan arbetsplats skulle låta sina kunder sitta och vänta en halvtimme?!
Hade det varit Mc Donald´s eller Ica hade vederbörande fått sparken direkt...
*suck*

- Ja, ok, det är ju en fråga om personlig och kvalificerad service. Men vem bryr sig om det när man kan få prata i princip hur länge som helst emd den torra farmaceuten? =)
JA! Vilken upplevelse. Och idag fick jagd en kvalificerade frågan om jag visste hur jag skulle använda mina p-medel. *duh*

Ja, man ska vara pensionär för att ha ärenden till Apoteket - då kan man avsätta en hel dag för att sitta där och vänta...
Ja, man kanske ska vänta med att bli sjuk eller ha andra behov tills man blir över 65, eller ännu hellre, en soft förtidspensionering - för jag har det iaf inte lika avstressat som farmaceuterna...

Tillfällets låt: Timbuktu - The botten is nådd

Inga kommentarer: