lördag, november 04, 2006

Snö, flytt och känsla

Ligger fortfarande nerbäddad och tittar på snön, som yr nedåt i stora flak utanför fönstret.
Jag klamrar mig fast vid hemmakänslan så länge det går. Här är jag hemma! Här är jag trygg... Snart ska jag flytta härifrån, bli min egen. Och då kan jag fortfarande titta på snön som faller. Kanske från mitt eget antikbetsade köksbord..?

Igår tecknade jag ett telefonabonnemang och har nu mitt första egna telefonnummer. (Lämnas endast ut till behöriga!) Jag passade dessutom på att adressändra. Så nu är det ännu mer definitivt.

Stannar kvar i sängen och känner lite på den sköna känslan jag fick igår, håller kvar den ytterligare.
Fan vad grym jag är! =P

Nej, nu ska jag ta och packa iaf en kartong till. Har en idé om vad som ska vara i den =)
Ha en bra dag!

Tillfällets låt: Yellowcard - Empty apartment

Inga kommentarer: