söndag, november 26, 2006

Nyensam

Nyinflyttad, nyutflyttad - nyensam...

Ja, nu är jag nog så ensam som jag aldrig varit förut... *suck*
Varför känner jag inte den där lättnaden och självständigheten?
Känner att mitt fokus ligger lite fel... Jag stör mig på att jag inte har en lösning på vart allt ska ta vägen. Och att jag inte hunnit dammsuga idag. Och så at det blev precis som jag trodde - jag äter inte...

Har iaf precis fått igång Internet. Men så pajade jag nåt annat på datorn... Och appropå paja, så tappade jag ett Orreforsglas för en stund sen. Jag säger ju det - man ska inte ha saker som man blir ledsen om dom går sönder...
Hittade en tidtabell nyss, och insåg att nästa vecka börjar mycket tidigare än vad jag hade hoppats på... Och så kom den där stressen och ångesten igen...

Så nu sitter jag här med en halvfungerade dator, ett krossat glas, ett hungrigt illa mående och så den ekande ensamheten...

Nu ska jag nog äta en macka iaf...
Ska bara göra lite fler saker först - blir ju aldrig klar...

Tillfällets låt: By Heart - A poem

1 kommentar:

Benny Lindholm sa...

Kram! Hoppas att du trivs bra i ditt nya hem! Inflyttningsfest sen?