söndag, april 01, 2007

En tjuvtittares bekännelse

Det är sjukt bra insyn till mina grannar från mitt rum. Alltså måste dom ju se allt konstigt som jag har för mig också... *ojoj*

Jag har fått för mig att en av mina grannar är sjukt söt. Han iofs inte sett så mycket av honom, eftersom han regelmässigt har persiennen neddragen - dock är den lite trasig längst ner.
I glipan där spelas en reality-såpa upp för mig...
- Grannens vältränade mage ses göra sexuella övningar
- Han är allt mer på annan ort
- Han kan ligga och prata i telefon en hel kväll
- Borta
- Sen har han sällskap igen, under mycket lugnare former
- Sällskapet har identifierats som en hon
- Borta
- Nyligen dök det upp en krukväxt i fönstret...

Haha! Sjukt värre... Men jag har iaf fått iaktta processen att hitta och bli tillsammans med någon. Krukväxten är typ det ultimata beviset på att någon måste ha lagt sig i hans boende.

Ok, jag är sjukt trött och kanske rätt sjuk som kikar på mina grannar - men vem gör inte det? -Erkänn nu!

Aja, min grannes uppenbart allt mer etablerade förhållande är iaf lite av ett glädjeämne (äcen om jag gärna hade velat göra anspråk på den där magen). =)
- Ville bara dela med mig lite... (kanske sitter nån där ute och för ner vad jag har haft för mig... Haha!)

Natti, natti! (Ja, jag ska sluta kika nu, man ser ändå inget spännande från min säng...)

Tillfällets låt: Nelly Furtado - Say it right

Inga kommentarer: