måndag, april 23, 2007

Ledsen?

- Jo, det är jag nog...

Ibland känns vissa saker så naturliga. Och när man inte är nykter känns de än mer naturliga...

I vilket fall gjorde jag någon ledsen, vilket gjorde mig ledsen. Och jag hade den där "fan-vad-jag-är-dålig-känslan" i magen resten av kvällen. (Den sitter fortfarande kvar...)

Kanske borde jag sluta dricka... Men det beror ju inte på det, utan på att man ibland måste tänka efter innan man öppnar munnen och inte vara så jävla spontan.

Men sen är det så mycket större. Jag har inte riktigt tålamod. Och jag insåg i lördags att jag är nog inte riktigt glad heller, jag har inte kommit dit än.
Just nu är jag mest lite arg, besviken och rädd. Det nya intresset är inget för mig och nånstans måate jag ju vara på väg åt samma håll. Det känns som att jag varken kommer att vara behövd eller kunna vara ett bra stöd.

Ok, i vissa tillstånd blir man extra känslig. Men då behövs också ett vettigt stöd.

Jag är i alla fall gld att det fanns både ork och tillräckligt förtroende att nästan direkt tala om för mig vad jag gjort för fel. Men det betyder ju också att mitt misstag måste ha varit så stort att det nästan blev akut...

Fan också!

God natt...

Tillfällets låt: Alice Deejay - Better off alone

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Kakan, nu har jag besökt din sida typ en miljon gånger, eller i alla fall typ fyra fem stycken sen igår kväll. Jag väntar ju på ett inlägg med alla smaskigheter från festligheterna! Tråkigt att något tycks ha gått lite galet men jag är säker på att du kommer klara av det galant, det brukar du ju göra :) Kram Kakan! (ps! mest riktig kram!)