torsdag, april 26, 2007

Sällskap?

Gårdagen bara försvann...
Jag hade skorna på mig i 15 timmar, insåg jag när jag kom hem.

Dagen inleddes med en föreläsning,. Intressant, men jag hade svårt att hålla mig vaken, och hade kunnat leva utan den...

Nästa moment var handledning. Fan också! Det där tar alldeles för mycket tid och energi. Bara av min och Essis pluggdag idag försvann nästan 2 timmar...

Påkvällen var det pub.
Min dejt ställde in för tredje gången, så jag fick hålla till godo med mycket roligare sällskap! Kvällen avslutades med inkassering av kramar och leenden. Det blev en alldeles för sen kväll...

Jag förstår bara inte vad den där dejt-människan håller på med... Och dessutom hörde han ju inte av sig om att han inte skulle komma. Svarade med ett sms om att det hänt nåt tråkigt. Ok, men hur många gånger till kommer han att hitta annat att skylla på?

I vilket fall fick jag helt fantastiskt sällskap, men löjligt kul humor. Jag skrattade järnet, och drack väldigt lite. En toppenkväll alltså! Vill ha mer sånt härligt!

Idag fick jag ännu ett sommarjobb också. Ska jobba för Resursteamet - positivt! Men sen kommer jag bli väldigt fattig, eftersom jag kanske kommer tjäna för mycket pengar nästa halvår för att få studiemedel. Alla sommarpengarna kommer ju hamna på det halvåret... *suck* Men sommarjobb är viktigt, särskilt som man skapar nya kontakter.
Jobba, jobba, jobba!

Tillfällets låt: Laura - Release me

Inga kommentarer: