söndag, april 15, 2007

Flytta

Mamma meddelade idag att hon ska flytta. Ska bo uppe utanför Borlänge på prov i ett år, för att se om hon klarar det...
Där uppe finns det ju inga fibro-behandlingar och hennes bästa vänner bor här nere...

Vi går ju inte ihop så bra, förutom nu när vi inte bor ihop. Så jag är rätt bortskämd med besök, skjuts, shopping och smakråd. Och så Ove som kommer och fixar allt hemma hos mig.

Det känns lite konstigt, jag känner mig lite lämnad. Även om det egentligen är jag som har lämnat först. Men jag hade ju inte tänkt ha 25 mil emellan, även om jag många gånger har önskat det...

Men det blir säkert bra, jag har ju mitt eget liv och det finns ju telefon. Och så får jag väl hoppas på att träffa en händig kille ;-P
(dejt på onsdag, men han verkar iofs inte så händig...)

Tillfällets låt: James Morrison - Wonderful world

Inga kommentarer: