torsdag, april 19, 2007

Ja, var kommer alla dessa känslor och idéer ifrån?

Nu har jag gjort en dubbelbokning, eller egentligen en tvillingbokning. Precis det jag ville undvika, men ändå inget jag ville vänta med...
Det är väl inte mitt fel att folk drar ut på tiden så jävligt att det inte går att hålla isär.

Nu är det alltså bokat till både onsdag och torsdag kväll nästa vecka. *suck*
- Äsch, inget av det kommer att gå särskilt bra... En utan humor och en som försöker hävda sig sådär grabbigt jobbigt...

Nej, nu måste jag upp och äta nåt, så jag hinner till min klipptid - måste ju vara fin inför helgens utsvävningar ;-P

Tillfällets låt: Jennifer Brown - Tuesday afternoon

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej, nu ska jag inte ens kommentera ditt inlägg fast jag måste ju tacka dig för att säga åt mig att ringa fortum! mest snällt ju! jag ringde 18.57 idag, de stängde vid 19 men jag hamnade ändå i kön och efter bara 19 minuter i kö så fick jag prata med en flicka om berättade att jag faktiskt var på ett sånt där tillsvidarepris. det kostade ngt med 90 kr. jag vet inte alls hur mkt man får för 90kr men mitt nya pris skulle bli 70kr, vilket ju är 20% mindre! så igen, mest tack!
Och du, jag tror du spammar mig, det är inte min sida som felar! :P Eller kanske, jag vet faktiskt inte. Men du hade ju rätt i fortum så jag ska inte säga för mkt ;) Kram!