tisdag, maj 02, 2006

Ingenting

Nu har jag kommit fram till vad man kan fylla sina dagar med: Ingenting, ingenting och så lite mera ingenting...

Idag har jag småfixat en massa, och det tog faktiskt hela dagen.
Iofs tog det ju halva dagen att bara komma ur sängen, men ändå.
Tror att jag e på väg att bli sjuk... Men bara det inte inträffar inom den närmaste framtiden så e jag nöjd. Har en del projekt som måste genomföras:
- Skriva tenta, imorgon
- Gå ut med tjejerna (råragg och kul!!), imorgon
- Påbörja ny kurs, i övermorgon
- Möhippa, lördag
- Ta reda på vad jag ska göra med Alex (eller tvärt om), förhoppningsvis söndag

Och det här är bara den här veckan.
Nästa vecka kommer jag ha ännu ett ton med projekt, som bara måste genomföras...

Slutsats:
Jag fyller mitt liv med måsten, men mina dagar med ingenting...
Och det jag längtar efter är lugn och kärlek...

Tillfällets låt: Anouk - Nobody´s wife

Inga kommentarer: