lördag, maj 13, 2006

Jobba, jobba hårt - så blir du riktigt glad! =D

Superenergisk!
Har jobbat 14 timmar idag... Men kommer hem med en enorm energi i kroppen! =)
Det beror nog på lycka och glädje.
- Varför då? Konstigt.. Det mesta är ju skit nu - nästan allt faktiskt.
Men inte jobbet - jobbet är super! Blir så peppad vissa dagar. Och idag hade jag superbra kollegor! =)
Har till bringat eftermiddagen i solen på Skansen idag - vissa har tur med sina arbetsuppgifter. =P Och det mesta jag gjort har varit att busa - och sånt e jag ju grym på! =)
Jag gick iaf hem med ett leende på läpparna och kroppen ville liksom bara studsa. Det kan ju ha berott på trötthet och ett sockertopp. Men jag tror hellre att det är de sista orden jag fick med mig hem; beröm från en kollega. Och så all den uppskattning jag fått idag... *wiiiee*

Puss!
Tillfällets låt: Outkast - Hey ya

Inga kommentarer: