onsdag, maj 10, 2006

Så mycket!

Insåg precis att jag har lyckats fylla mitt liv för mycket de närmaste veckorna...
Imorn ska jag jobba oxå. Det blir bara mer och mer - men det är ju så kul! =)

Och så bröllopet...!!!
Så spännande!
Men så mycket att göra innan...
- Fixa klart presenten
- Skriva talet med brorsan
- Skriva färdigt dikten till vigseln + göra en fint present av den
- Fixa present av materialet från möhippan
- Fixa inköp till middagen
- Göra förrätt
- Bränna skivorna med låtar till festen

Antar att jag får ta och bli klar med grejerna snart... För jag har ju iaf börjat med det mesta! =)

Men det känns bra att ha mycket att göra. Då slipper jag bli otålig eller känna mig överflödig.
Det är klart att man kan ju alltid plugga lite. Men det är inte bra att plugga för ofta, för då kan man aldrig släppa stressen...
Jag ska iaf jobba imorn! =)

Imorn händer det andra grejer oxå. Jag ska göra ett mindre ingrepp... - Läskigt!
Men det kommer att bli jättebra. Jag måste bara bli bättre på att ta mina piller... *suck*
- Frihet är att slippa bekymra sig... ;-P

Tillfällets låt: The Ark - One of us is gonna die young
*stressar vidare* *studs studs*

Inga kommentarer: