söndag, maj 28, 2006

Tung...

Så mycket som händer!
Och så mycket som inte händer...

Känner mig rastlös, men ändå så trött...
Så fort jag får tid att andas, känner jag hur tungt huvudet är...

Det är när det är såhär som det är så svårt när jag blir besviken, för det blir ju så mycket mer än annars...

Och appropå tung så måste jag ha gått upp ett par kilo. Jag har inte tränat på evigheter. Jag e nog lat... Men inte bara det, jag är liksom nästan-sjuk, och då vågar jag ändå inte träna - eller så är det bara en bra ursäkt...

Jag tror att jag anstränger mig för mycket.
Inte bara att jag gör för mycket saker, utan att jag försöker för mycket - måste liksom ha ett erkännande i allt. - Fan också!
Varför kan inte livet bara vara lätt?

Egentligen hade jag tänkt skriva om några roliga, konstiga och knäppa grejer som hänt. Men det får vänta, för jag hittar inte dom orden... Allt som är är det där tunga...

Och så tisdag... Orkar inte med en oengagerad grupp... Så det är lika bra att skita i det, för jag vågar ändå inte sitta där själv...
Tycker ju inte om att vara ensam. Trodde det hade blivit bättre, men tydligen inte...

God natt!

Tillfällets låt: U2 - With or without you

Inga kommentarer: