onsdag, maj 31, 2006

Dagen

Liten sunmmering bara.
Det finns inte utrymme för mer, när ryggen håller på att gå av...

Har gått runt och haft en förnöjsam känsla i kroppen hela dagen. *skönt*

Ändå blev jag så besviken när jag kom hem. All denna lera och detta äckliga grus som dragits in i hallen, tvättstugan och badrummet. Varför ska man städa när någon annan ändå bara kommer och skitar ner?
Jag orkar inte vara någons mamma och assistent och städa upp efter andra. Det räcker med att jag själv är ganska bra på att stöka ner...

Tråkigt inlägg. Men nu kan jag bara inte sitta här längre - börjar krampa...

Bästa att sova då...
- Imorgon kommer att bli en ännu bättre dag!
Då kommer jag säkert att komma fram till nåt spännande att föreslå när jag hör av mig till senaste dejten... *hm*
Då kommer jag också att ha en massa pluggenergi.
Och så kommer rösten att hålla hela kvällen. Och jag kommer att plötsligt ha lärt mig alla sångerna.

Bara jag får sova lite...
God natt!

Tillfällets låt: Five for fighting - Superman

Inga kommentarer: