måndag, juni 26, 2006

- Finns det gocart på safarin?

Nej, det hoppas jag verkligen inte! Särskilt för din egen skull...

Imorgon bär det av - till Kolmården =)
Alla ska med! - Jag kör!

Tänk att grabbarna inte har varit på Kolmården. Isf kan de inte minnas det, för Jocke ställde just frågan i rubriken.
Men tänk, det vore ju lite kul också...

Hm, vi gör nog inte så mycket ihop.
* Vi var på Gröna Lund förra sommaren (alla med)
* Vi åkte till Flottsbro en dag i vintras (alla utom lillebror och Ola)
* Imorgon åker vi till Kolmården (alla ska med)

Jag är så till mig för det här!
Hm, måste nog börja plocka fram grejor, så allting kommer med som det ska =)
Saknas bara en gigantisk godispåse att ha i bilen - sent påkommet, men får fixas ikväll...

Imorgon är det jag, grabbarna och djuren! =)

Tillfällets låt: Nirvana - Smells like teen spirit

Inga kommentarer: