tisdag, juni 27, 2006

Ungar!

SMS 26/6:
"Barnen somnar 20 så antingen middag allihop eller om du kommer efter. Pusss"

*ont i magen*

Jag vill ju inte träffa hans barn. Bara ordet kan ge mig stresspanik!

Ok, jag hade kunnat träffa honom igen, han är ju mysig. Men jag vill inte ha hela paketet.
Fattar han inte vad han utsätter mig för genom att säga så? Och hur pass ansvarsfull är han som pappa om han bjuder ditt sin blivande/kk eller vad fan jag nu e..?

Nej, det va bara att skriva tillbaka att ajg inte fixar att träffa hans barn.
Och då fick jag tillbaka: "Mina barn är iof som änglar. Och när dom sover så..."

- Men, fan, fattar du inte! Jag vill inte träffa dina barn! Jag orkar inte med nån annans familj! Och jag vågar verkligen inte ligga med dig när barnen är i samma rum... Hur kinky tror du jag är egentligen..? (Det är ju inte ens mina barn...)
Och tänk om dom vaknar... Ok, skit att bli påkommen, men ännu mera skit om ungarna plötsligt upptäcker att det är nån annan där...

Nej, jag tänker inte ge hans ungar men för livet... - Ja, jag håller mig fast vid det, så slipper jag säga att jag faktiskt bara inte vill bli involverad i nåt som innefattar barn. Jag är inte redo - fatta!
För mig är det stort bara att försöka vara med någon, om än så oseriöst...

Fan också!

Kolmården va succé iaf... *wiiiee*

Tillfällets låt: Pink - Just like a pill

Inga kommentarer: