måndag, juni 12, 2006

Sol & en chans till

Är det inte otroligt vad solen kan göra med folk?

- All glädje
- Värme
- Trötthet/tyngd i kroppen
- Solbada
- Modet: minimalt och svalt
Och så chansen att få använda sin nya bikini!

Jag invigde min nya bikini igår. Jag och Essi var på Smedsuddsbadet.
Kalle var med. Han försökte inviga bikinin genom att knyta upp den... (hm...)
- Ännu en av de som blivit allt fler det här året. Men den här kan jag nog tänka mig att träffa igen.
Någon annan som jag ska träffa igen är Matias - han får en chans till imorn. Och jag får en chans till att fråga honom om hans ålder. (Hm, kanske inte gör det ändå...) Precis som att jag får en chans till att bli tillfredsställd...
Ytterligare en som kan få en chans till är Chris - men det kommer inte att hända, för han kommer inte att ringa...

Aja, hittills har jag inte träffat någon som skulle innebära nån större förlust...
- Hemskt att säga, men det är också bra - för då är jag hårdare när jag väl måste säga nej.
För jag kommer att säga nej. Jag funkar bara inte att vara med nån...

Jobbade idag - hade jättekul! Finns så många roliga människor på jobbet =)
- Borde träffa nån sån. Sen har jag ju fått för mig att killar osm jobbar med människor är bra. (Tydligen är inte alla det - men man kan ju hoppas!)
Men varför prata jobb? - Jag har ju redan misslyckats två gånger på jobbet, hittills... ;-P

Nej, nu ska jag sova... Ny dag imorn, ännu mer jobb!

Btw - besökte Botkyrka idag. Praktiken verkar helskön! Massa vilja och engagemang, även i mig - kan det bli bättre? =)

Puss, puss! (till nån det berör...)

Tillfällets låt: No Doubt - Just a girl

Inga kommentarer: