lördag, juni 24, 2006

Slut?

Nej, jag skulle inte tro det... För när har jag nånsin lyckats med nåt sånt?
Nej, istället blev vi ännu mer bundna till varann... Och nu är jag allt mer tveksam till vad jag ska göra...
Det vore så lätt att bara flyta med, låta honom föra mig vidare. Det är ju inte direkt så att jag går miste om nåt. (Särskilt som inget annat är aktuellt just nu...)
Men å andra sidan så är det ju inte rätt mot någon av oss...

Jag vet fortfarande inte riktigt vad det är vi håller på med... Och jag har inte riktigt vågat fråga. Sen tror jag inte han vågar det helle,r för han vet hur svårt jag har för att vara med någon just nu...
Hm, jag är nog inte helelr som jag brukar vara med någon - jag är inte den jag vill vara. - Fan, det är inte jag som är den starka! Och vi gör inte sånt som jag har gjort tidigare när jag träffat nån, inget nonsens liksom... Kanske är det så man gör... *?*

I vilket fall så kommer det att fortsätta ett tag till...
För sen när har jag varit bra på att säga nej..?

Tillfällets låt: Howie Day - Collide

Inga kommentarer: