lördag, juni 03, 2006

Fundering...

Sen jag blev singel har jag dejtat 6 personer.
Två av dom har varit uppenbart äldre än mig - 12 år!

Det känns konstigt... Vad får dom att fastna för mig egentligen?

Jag tror att jag har kommit på svaret:
Att dom över huvud taget pratar med mig är nog för att dom inte inser min ålder, att jag faktiskt är tolv år yngre. Hm, det beror nog på att jag jobbar med människor, att man måste mogna nåt enormt då.

Men att dom fastnar har jag inget svar på... För nån gång måste dom ju inse att det är väldigt stor åldersskillnad. Vad får dom då att inte ge sig..? *undrande*

Och så nästa fråga: Vad kan dom vilja med mig egentligen..?

Det här är lättare att besvara. - Jag är ju den idealiska tjejen för dom. Dom kan få en intelligensnivå som dom tydligen nöjer sig med, och sen ändå den där unga ofördärvade kroppen... =P

Cyniskt, men antagligen sant...

Tillfällets låt: Pink - Like a Pill

Inga kommentarer: