torsdag, juni 01, 2006

Elak

Ibland kan jag verkligen vara riktigt elak...

Men det är bara när jag är trött...
När jag inte orkar vara glad, tålmodig eller ens mänsklig längre.

Jag kan bli trött av många olika anledningar:
Sovit för lite, mycket att göra, jobbiga människor, o.s.v....

Och jag kan vara elak på många olika sätt.
Jag kan ignorera allt och alla. Jag kan vara riktigt otrevlig och säga elaka och förnedrande saker. Men jag kan också vara nära att flyga på någon... Som nu ikväll och igår...

Min bror gör mig väldigt trött...
Han inkräktar på mitt liv och mitt utrymme. Ja behöver min ytor och jag vill inte ha annat stök än mitt eget. Och jag vill inte ha en massa ljud överallt. Ok om det är bra musik, men inte en massa prat.

Så nu är jag riktigt elak...
Lite mera störning så kommer jag att handgripligen slänga ut honom...!!!

Tillfällets låt: Anouk - Nobody´s Wife

Inga kommentarer: