fredag, juni 09, 2006

Större...

Plötsligt har jag gått och blivit större.
Och min lilla bror har tagit studenten.
Han e ju bara för söt!
- Ja, så länge storasyster är hans idol... =P

Idag fick jag reda på att en tjej i hans klass "rådiggar" mig. Hon är "typ kär i" mig... =P
Tänk att jag blev lite cool till slut...

Appropå kär så känns det nästan som att mitt liv skulle bli så mycket lättare om jag va lesbisk... Det blir bara en massa krångel med killar...
Nu har det gått 4 dagar utan att jag har hört nåt från Mathias... Han e nog inte så intresserad längre.
Och appropå krångliga killar, så såg jag Chris idag. Han stod oxå på skolgården och väntade på utspringet. Så jag gick fram till honom bara för att jävlas och markera att jag finns och inte bör ignoreras. Det slutade med att han liksom aldrig slutade prata nån gång. Och så lovade han att ringa mig i nästa vecka... Får se hur det går *hm*

Nej, blääh!
Kanske är jag bara för besatt av någon...
Men det är ju typ mitt största nöje. Hur skulle livet annars bli så spännande..?

Ännu mera blääh och spänning, nej, mest äckel va det på Ålandsfärjan som vi åkte med klassen i onsdags. Massa som slemmade. Och så en som va elak mot Essi. Usch, såna ska kastreras och kölhalas!!!
Sen va jag oxå elak mot Essi - oförlåtligt... Men jag va trött, bitter och allmänt elak... *suck* Det är så lätt att låta livshatet gå ut över andra...

Tillfällets låt: Christian Walz - Spend the night together

Inga kommentarer: