onsdag, juni 21, 2006

Trött...

Tror jag har jobbat alldeles för mycket... Men nu är det slut med det, iaf i en vecka, för jag har inga pass förrän på onsdag. =)

Bloggen börjar bli allt mindre frekvent.
Det är nästan så att jag får prestationsångest ibland... Och då klarar jag ju bara att skriva ännu mindre.
Det är som att tröstäta - man äter för att dämpa ångest, men ätandet i sig genrerar ångest, som måste dämpas.
Alltså - man blir bara allt sämre...

Idag var jag iaf inte så dålig på jobbet - jag lyckades få igenom några saker som jag inte brukar lyckas med annars. Och så blev jag väldigt omtyckt =)

Imorgon händer massor:
Morgon: Lämna packningen i Farsta.
FM: Matias... Hm, jag vet inte riktigt. Förhoppningsvis trevligt. Men nån gång måste det få ett slut...
EM: Sjukgymnasten. Och så lite fönstershopping sen... Mycket jobb, men kul belöning.
Kväll: Åka till Dalarna. Det ska bli skönt att komma iväg, men också väldigt jobbigt... Så, usch...

Nej, nu börjar tröttheten tynga ner kroppen...

Tillfällets låt: 3 Doors Down - Away from the sun

Inga kommentarer: